زمان جاری : جمعه 14 اردیبهشت 1403 - 6:09 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟ ایا میدانید :






تعداد بازدید 33
نویسنده پیام
emamian آفلاین



ارسال‌ها : 88
عضویت: 19 /12 /1390
هک سايت دانشگاه و تغيير نمره دانشجويان
در پي اعلام موضوع دسترسي غيرمجاز يک نفر به سامانه واحد آموزش چند دانشگاه در مشهد، کارآگاهان پليس فتا به دستور سرهنگ سيدمحسن عرفاني رئيس پليس فتاي خراسان رضوي تحقيقات خود را در اين باره آغاز کردند.
نتايج بررسي کارآگاهان بيانگر آن بود که هکر مورد نظر دانشجوي يکي از دانشگاه هاي مشهد است که پس از دستيابي به سامانه ثبت نمرات دانشجويان نسبت به شناسايي دانشجوياني که مشروط شده اند يا نمرات ضعيفي کسب کرده اند، اقدام کرده و آن گاه با ارسال ايميل و پيامک به اين قبيل دانشجويان پيشنهاد تغيير نمرات در قبال دريافت پول داده است.
اين گزارش حاکي است، متهم مذکور در موارد متعددي در قبال دريافت مبالغي کلان نمرات دانشجويان مشروطي را تغيير داده بود. اين متهم با تصور اين که با استفاده از نرم افزارهاي VPN و تغيير IP مي تواند ردپاي خود را در فضاي سايبري محو کند، با به کارگيري IPهاي خارجي اقدامات مجرمانه خود را اجرا کرده بود، اما با پيگيري ها و اقدامات فني کارآگاهي پليس فتاي خراسان رضوي متهم در مدت کوتاهي شناسايي و دستگير شد.
رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات استان خراسان رضوي در همين رابطه به افرادي که از نرم افزارهاي فيلترشکن و VPN و تغيير IP استفاده مي کنند و اعمال مجرمانه انجام مي دهند، هشدار داد و گفت: در فضاي سايبر همه چيز ثبت مي شود و قابل رديابي است و هيچ چيز از ديد کارآگاهان پليس فتا مخفي نخواهد ماند.

امضای کاربر : فراموش نکن قطاری که از ریل خارج شده ، ممکن است آزاد باشد


ولی راه به جائی نخواهد برد . . .
شنبه 26 فروردین 1391 - 10:31
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | هک سايت دانشگاه و تغيير نمره دانشجويان | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS